SUCHÁNEK, Petr. Čím se liší marketing malých a velkých firem? (The differeces of marketing in small and whole firms). Trend marketing : měsíčník pro marketingový management. Praha: Economia, 2006, vol. 3, No 10, p. 28-30. ISSN 1214-9594.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Čím se liší marketing malých a velkých firem?
Name in Czech Čím se liší marketing malých a velkých firem?
Name (in English) The differeces of marketing in small and whole firms
Authors SUCHÁNEK, Petr.
Edition Trend marketing : měsíčník pro marketingový management, Praha, Economia, 2006, 1214-9594.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords in English marketing; analyse; small firms; whole firms
Tags analyse, marketing, small firms, whole firms
Changed by Changed by: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Changed: 1/11/2006 15:11.
Abstract
Předmětem práce je komparace používání marketingových nástrojů v malých a velkých podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vlivu velikosti podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jak se liší využívání marketingových nástrojů těchto podniků v ČR.
Abstract (in English)
The topic of the paper is an comparison of using of marketing instruments in small and whole firms in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what differeces are in using of marketing instruments by small and whole firms in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.
Links
GA402/05/0853, research and development projectName: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Czech Science Foundation, Factors that stimulate and absorb establishing and development of small and medium enterprises in the Czech republic as a member state of the European Communities
PrintDisplayed: 22/5/2024 02:17