2006
Kulturní odlišnosti v elektronických médiích
ŠKAPA, Radoslav a Oldřich PEPRLAZákladní údaje
Originální název
Kulturní odlišnosti v elektronických médiích
Název česky
Kulturní odlišnosti v elektronických médiích
Název anglicky
Cultural differences in electronic media
Autoři
ŠKAPA, Radoslav a Oldřich PEPRLA
Vydání
1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků II (Svazek II.), od s. 589-610, 21 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-4133-1
Klíčová slova anglicky
Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2011 16:16, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
V originále
Naše práce si klade za cíl prozkoumat míru standardizace internetových prezentací nadnárodních společností působících v ČR. Standardizací máme na mysli podobnost (obsahovou a vizuální) s příslušnými globálními stránkami. Těchto zkoumaných stránek bylo v něm vzorku 36. Protože se jedná o významné společnosti i z hlediska českého trhu, domníváme se, že výsledky - byť na omezeném vzorku - vypovídají o přístupu zahraničních společností v oblasti internetové sebeprezentace v ČR obecně.
Anglicky
Our small research tries to explore level of standardization of Czech websites of multinational companies that operate on our market. The term of standardization is defined as similarity between Czech local and global version of particular websites. Our sample consist of 36 sites. Because the companies in the sample are important players on Czech market, we believe the results can be generalized to certain extent – our findings may uncover some of the practices of multinationals in Czech Republic.