ŠKAPA, Radoslav a Oldřich PEPRLA. Kulturní odlišnosti v elektronických médiích. In Vývojové tendence podniků II (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2006, s. 589-610, 21 s. ISBN 80-210-4133-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kulturní odlišnosti v elektronických médiích
Název česky Kulturní odlišnosti v elektronických médiích
Název anglicky Cultural differences in electronic media
Autoři ŠKAPA, Radoslav a Oldřich PEPRLA.
Vydání 1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků II (Svazek II.), od s. 589-610, 21 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-4133-1
Klíčová slova anglicky Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
Štítky global strategy, local strategy, marketing, websites presentations
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 16:16.
Anotace
Naše práce si klade za cíl prozkoumat míru standardizace internetových prezentací nadnárodních společností působících v ČR. Standardizací máme na mysli podobnost (obsahovou a vizuální) s příslušnými globálními stránkami. Těchto zkoumaných stránek bylo v něm vzorku 36. Protože se jedná o významné společnosti i z hlediska českého trhu, domníváme se, že výsledky - byť na omezeném vzorku - vypovídají o přístupu zahraničních společností v oblasti internetové sebeprezentace v ČR obecně.
Anotace anglicky
Our small research tries to explore level of standardization of Czech websites of multinational companies that operate on our market. The term of standardization is defined as similarity between Czech local and global version of particular websites. Our sample consist of 36 sites. Because the companies in the sample are important players on Czech market, we believe the results can be generalized to certain extent – our findings may uncover some of the practices of multinationals in Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 12:57