D 2006

Potenciály klastrovatelnosti odvětví

HÁLEK, Ivan, Petr SMUTNÝ, Radoslav ŠKAPA, Eva ŠVANDOVÁ, Jan ŽÁK et. al.

Základní údaje

Originální název

Potenciály klastrovatelnosti odvětví

Název česky

Potenciály klastrovatelnosti odvětví

Název anglicky

The potentials of industry clustering

Autoři

HÁLEK, Ivan (203 Česká republika, garant, domácí), Petr SMUTNÝ (203 Česká republika, domácí), Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, domácí), Eva ŠVANDOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jan ŽÁK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků II (Svazek II.), od s. 407-457, 51 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/06:00015946

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-210-4133-1

Klíčová slova anglicky

Industry clusters; Management; Field research

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2011 16:06, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Anotace

V originále

Předložená výzkumná zpráva zahrnuje proces teoretické a praktické přípravy empirického šetření, zaměřeného na vytvoření databáze poznatků o potenciálech klastrovatelnosti a výsledcích hospodaření vybraného vzorku podniků v regionu jižní Moravy. Výzkumná práce zachycuje rovněž celý proces vyhledání zpracovatele terénní části výzkumu a řízení spolupráce s agenturou a vybranými podniky v procesu pilotáže výzkumného nástroje pro první fázi výzkumu - Dotazníku I.

Anglicky

Presented report describes the theoretical and practical formation of field research that should collect database of knowledge about potentials for clustering of companies. The second aim is to obtain data about economic situation of Southern Moravian companies for our research sample. Our report depicts the process of selection of marketing research agency, which will realize the field research, and the process of coordination of activities between us, marketing research agency and companies of our sample. The aim of this co-ordination was the pretest of questionnaire number 1.

Návaznosti

GA402/05/0795, projekt VaV
Název: Identifikace sektorových klastrů v regionu jižní Moravy
Investor: Grantová agentura ČR, Identifikace sektorových klastrů v regionu jižní Moravy