2006
Potenciály klastrovatelnosti odvětví
HÁLEK, Ivan, Petr SMUTNÝ, Radoslav ŠKAPA, Eva ŠVANDOVÁ, Jan ŽÁK et. al.Základní údaje
Originální název
Potenciály klastrovatelnosti odvětví
Název česky
Potenciály klastrovatelnosti odvětví
Název anglicky
The potentials of industry clustering
Autoři
HÁLEK, Ivan (203 Česká republika, garant, domácí), Petr SMUTNÝ (203 Česká republika, domácí), Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, domácí), Eva ŠVANDOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jan ŽÁK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků II (Svazek II.), od s. 407-457, 51 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/06:00015946
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-4133-1
Klíčová slova anglicky
Industry clusters; Management; Field research
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2011 16:06, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
V originále
Předložená výzkumná zpráva zahrnuje proces teoretické a praktické přípravy empirického šetření, zaměřeného na vytvoření databáze poznatků o potenciálech klastrovatelnosti a výsledcích hospodaření vybraného vzorku podniků v regionu jižní Moravy. Výzkumná práce zachycuje rovněž celý proces vyhledání zpracovatele terénní části výzkumu a řízení spolupráce s agenturou a vybranými podniky v procesu pilotáže výzkumného nástroje pro první fázi výzkumu - Dotazníku I.
Anglicky
Presented report describes the theoretical and practical formation of field research that should collect database of knowledge about potentials for clustering of companies. The second aim is to obtain data about economic situation of Southern Moravian companies for our research sample. Our report depicts the process of selection of marketing research agency, which will realize the field research, and the process of coordination of activities between us, marketing research agency and companies of our sample. The aim of this co-ordination was the pretest of questionnaire number 1.
Návaznosti
GA402/05/0795, projekt VaV |
|