2006
Kvalita jako konkurenční výhoda
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Kvalita jako konkurenční výhoda
Název anglicky
Quality as competitive advantage
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Praha, Obchod, jakost a fince v podnicích - determinanty konkurenceschpnosti IV, od s. 70-74, 5 s. 2006
Nakladatel
Katedra obchodu a financí, Česká zemědělská univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/06:00015947
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-213-1436-2
Klíčová slova anglicky
quality; competitiveness; marketing; competitive advantage
Štítky
Změněno: 8. 11. 2006 17:28, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky průzkumu týkajícího se odbytové problematiky českých podniků, v tomto případě konkrétně s koncentrací na poukázání na některé vzájemné vztahy mezi vnímáním významu kvality jako nutnosti a kvality jako konkurenční výhody pro zajištění žádoucího postavení podniku a jeho ziskovosti.
Anglicky
The paper presents the results of the research concerning the sales problems of the Czech enterprises concentrating on the quality importance perception as an competitive advantage for planned enterprise position and profitability.
Návaznosti
GA402/05/0853, projekt VaV |
|