D 2006

Kvalita jako konkurenční výhoda

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Kvalita jako konkurenční výhoda

Název anglicky

Quality as competitive advantage

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Praha, Obchod, jakost a fince v podnicích - determinanty konkurenceschpnosti IV, od s. 70-74, 5 s. 2006

Nakladatel

Katedra obchodu a financí, Česká zemědělská univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/06:00015947

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-213-1436-2

Klíčová slova anglicky

quality; competitiveness; marketing; competitive advantage
Změněno: 8. 11. 2006 17:28, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje výsledky průzkumu týkajícího se odbytové problematiky českých podniků, v tomto případě konkrétně s koncentrací na poukázání na některé vzájemné vztahy mezi vnímáním významu kvality jako nutnosti a kvality jako konkurenční výhody pro zajištění žádoucího postavení podniku a jeho ziskovosti.

Anglicky

The paper presents the results of the research concerning the sales problems of the Czech enterprises concentrating on the quality importance perception as an competitive advantage for planned enterprise position and profitability.

Návaznosti

GA402/05/0853, projekt VaV
Název: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Grantová agentura ČR, Činitelé podněcující zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie