KORCOVÁ, Kateřina. Development of the Preconception of the Primary School Pupils: Experience with the Research up to Now. In Education-Line database. Leeds: University of Leeds, 2006, s. 1-13.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Development of the Preconception of the Primary School Pupils: Experience with the Research up to Now
Název česky Rozvoj prekonceptů u žáků 1. stupně: dosavadní zkušenosti s výzkumem
Autoři KORCOVÁ, Kateřina.
Vydání Leeds, Education-Line database, od s. 1-13, 13 s. 2006.
Nakladatel University of Leeds
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky Drawing of digestive system; the subject human digestive system; pupil in the third class of primary school; examples of pupils drawings.
Štítky Drawing of digestive system, examples of pupils drawings.
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D., učo 162669. Změněno: 26. 7. 2010 08:58.
Anotace
The contribution shows our experiences with research of pupils understandings of human digestive system. We also present experiences from reports about approaches in researches made in the past, which were aimed, to similar subject.
Anotace česky
Příspěvek je věnován zkušenostem s probíhajícím výzkumem vývoje prekonceptů žáků třetího ročníku základní školy o trávicí soustavě člověka vzhledem ke zkušenostem prezentovaných ve zprávách z dříve realizovaných výzkumů na podobné téma.
Návaznosti
FRVS/1467/2006, interní kód MUNázev: Význam představivosti v procesu učení ve vybraných předmětech primární školy
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Význam představivosti v procesu učení ve vybraných předmětech primární školy
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 20:22