KLAPALOVÁ, Alena. Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. první. Bratislava: Katedra podnikovohospodárska, Ekonomická univerzita Bratislava, 2006, s. 229-234. ISBN 80-225-2199-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka
Název anglicky Corporate social responsibility and customer satisfaction
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Bratislava, Podnikateľské prostredie a etika podnikania, od s. 229-234, 6 s. 2006.
Nakladatel Katedra podnikovohospodárska, Ekonomická univerzita Bratislava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/06:00031664
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-2199-X
Klíčová slova anglicky corporate social responsibility; customer satisfaction governmental interest; EU
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Změněno: 16. 3. 2010 16:15.
Anotace
Příspěvek prezentuje význam pojmu "společenská zodpovědnost podniku" pro podnikání i příklady výsledků průzkumů vnímání chování podniků ze strany zákazníků. Nastiňuje také zájem vlád o tento pojem a situaci v ČR.
Anotace anglicky
The paper presents the importance of the concept "corporate social responsibility" for the entrepreneurship as well as the examples of the research of corporate behavior perception of the customers. It outlines the governmental interest of this concept ant the situation in the Czech republic, too.
VytisknoutZobrazeno: 5. 8. 2024 11:25