KRÁTKÁ, Jana. Význam funkce třídního učitele z pohledu žáků (THE FORM TEACHERS SIGNIFICATION FROM HIS PUPILS POINT OF VIEW). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumných problémech studentů doktorských studijních programů. Sborník z konference. 1. vyd. Olomouc: PdF UP, 2007, p. 92-97. ISBN 80-7220-280-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Význam funkce třídního učitele z pohledu žáků
Name in Czech Význam funkce třídního učitele z pohledu žáků
Name (in English) THE FORM TEACHERS SIGNIFICATION FROM HIS PUPILS POINT OF VIEW
Authors KRÁTKÁ, Jana.
Edition 1. vyd. Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumných problémech studentů doktorských studijních programů. Sborník z konference, p. 92-97, 6 pp. 2007.
Publisher PdF UP
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-7220-280-4
Keywords in English form teacher; importance of form teacher; research group; elaboration and data analysis
Tags elaboration and data analysis, form teacher, importance of form teacher, research group
Changed by Changed by: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Changed: 7/1/2008 11:37.
Abstract
Příspěvek vymezuje témata a cíle disertační práce „Činnosti třídního učitele v současných podmínkách českého školství (se zvláštním zřetelem k podpoře zdraví žáků)“ a ve druhém plánu analyzuje jedno z dílčích témat – význam funkce třídního učitele z pohledu jeho žáků.
Abstract (in English)
This paper defines the themes and goals of doctoral thesis „The form teachers activites in recent conditions of the Czech educational system with a respect to pupils health support“ and in the other scope it analyzes one of the partial outputs: The form teachers signification from his pupils point of view.
PrintDisplayed: 2/5/2024 08:23