HAJN, Petr. Zákon o regulaci reklamy a nekalé obchodní praktiky. Právní zpravodaj. Praha: C.H. Beck, 2006, Roč. 7, č. 4, s. 12-14. ISSN 1212-8694.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zákon o regulaci reklamy a nekalé obchodní praktiky
Název anglicky Advertising Regulation Act and unfair commercial practises
Autoři HAJN, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Právní zpravodaj, Praha, C.H. Beck, 2006, 1212-8694.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/06:00017584
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky Advertising Regulation Act ; unfair competition
Štítky Advertising Regulation Act, Unfair competition
Změnil Změnila: Mgr. Marie Zejdová, učo 2159. Změněno: 7. 12. 2006 11:20.
Anotace
Článek rozebírá ustanovení zákona o regulaci reklamy a jeho souvislost se Směrnicí 2005/29/ES o nekalých obchodních praktikách ve vztahu ke spotřebitelům.
Anotace anglicky
The paper deals with Czech Advertising Regulation Act and its connection with Directive 2005/29/EC about unfair commercial practises towards consumers.
Návaznosti
MSM0021622405, záměrNázev: Evropský kontext vývoje českého práva po roce 2004
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Evropský kontext vývoje českého práva pro roce 2004
VytisknoutZobrazeno: 3. 10. 2024 11:18