2006
Obsah vzdělání – vztahy mezi cíli, požadavky a realitou z pohledu ekologické/environmentální výchovy
HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKAZákladní údaje
Originální název
Obsah vzdělání – vztahy mezi cíli, požadavky a realitou z pohledu ekologické/environmentální výchovy
Název anglicky
The content of education – relations among the aims, requirements and reality from the point of view of environmental education
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant) a Zdeněk HROMÁDKA (203 Česká republika)
Vydání
první. Brno, Problémy kurikula základní školy, od s. 148 -160, 13 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00015975
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-4125-0
Klíčová slova anglicky
environmental education; value; the content curriculum of the basic school; relation to nature;practical ecological ethos
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 13:16, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Ve stati jsou prezentovány dílčí výsledky výzkumného šetření provedeného ke zjištění vzdělávacích výsledků v oblasti ekologické výchovy.Ukazuje se, že v obsahovém kurikulu základní školy by měly být explicitně vyjádřeny zásady "praktické ekologické etiky".
Anglicky
The article presents some of the results of the research iquiring into the field of ecological education. These show that principles of "the practical ecological ethos" should be formulated explicitly in the content curriculum of the basic school.
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaV |
| ||
MSM0021622421, záměr |
|