2006
Dětská próza jako prostředek utváření vztahu k životnímu prostředí
HORKÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Dětská próza jako prostředek utváření vztahu k životnímu prostředí
Název anglicky
Children’s prose as a resource in building a relationship to the environment
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Praha, Svět průřezových témat pro 1. stupeň ZŠ, od s. 1-13, 13 s. není uvedeno, 2006
Nakladatel
Dr. Josef Raabe, s r.o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00015976
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-86307-30-1
Klíčová slova česky
ekologická (environmentální) výchova; hodnota přírody; vztah k životnímu prostředí; emocionální zkušenost
Klíčová slova anglicky
environmental education; value of nature; relationship to the environment; emotional experience
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 13:12, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Výběr literárních textů se stává zdrojem podnětů k rozvíjení poznávacích, hodnotích a přetvářecích vztahů k přírodě a celému životnímu prostředí. Aplikace uměleckého obrazu umopžňuje citový zážitek a přijímání hodnot před zdůvodněním, racionálním vysvětlením a pochopením.
Anglicky
Selected literary texts are used as a thought-provoking resource to develop cognitive, emotionally-evaluative and practical relationships to nature and the environment. The application of an artistic image enables emotional experience and accepting values prior to justification, rational explanation and understanding.
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaV |
| ||
MSM0021622421, záměr |
|