2006
Žák na málotřídní škole: témata zahraničního výzkumu
TRNKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Žák na málotřídní škole: témata zahraničního výzkumu
Název anglicky
The Pupil at the Small school with composite classes: issues of foreign research
Autoři
TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník příspěvku 14. konference ČAPV. (CD rom), 2006
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/06:00017667
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
pupils at small schools with composite classes; pupils learning experience and achievement; social learning; transition
Štítky
Změněno: 14. 4. 2010 22:45, Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
V originále
Příspěvek přibližuje vybraná témata zahraničního výzkumu zaměřeného na žáky málotřídních škol. Diskutuje o učení žáků málotřídek a jeho výsledcích, o sociálním učení žáků málotřídek a jeho rysech a o o problematice přechodu z primární málotřídní školy na oblastní nižší sekundární školu.
Anglicky
Paper outlines social and learning experiences of the pupils of Small schools with composite classes through reseaech reflections.