k 2006

Žák na málotřídní škole: témata zahraničního výzkumu

TRNKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Žák na málotřídní škole: témata zahraničního výzkumu

Název anglicky

The Pupil at the Small school with composite classes: issues of foreign research

Autoři

TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník příspěvku 14. konference ČAPV. (CD rom), 2006

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/06:00017667

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

pupils at small schools with composite classes; pupils learning experience and achievement; social learning; transition
Změněno: 14. 4. 2010 22:45, Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek přibližuje vybraná témata zahraničního výzkumu zaměřeného na žáky málotřídních škol. Diskutuje o učení žáků málotřídek a jeho výsledcích, o sociálním učení žáků málotřídek a jeho rysech a o o problematice přechodu z primární málotřídní školy na oblastní nižší sekundární školu.

Anglicky

Paper outlines social and learning experiences of the pupils of Small schools with composite classes through reseaech reflections.