REISSMANNOVÁ, Jitka and Milada KREJČÍ. Výchova ke zdraví (Health Education). In ANDRÁŠOVÁ, Hana. Slovní hodnocení na 2. stupni ZŠ. 1st ed. Praha: Nakladatelství Dr.Josef Raabe, 2006, 5 pp. Slovní hodnocení na 2.stupni ZŠ. ISBN 80-86307-29-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Výchova ke zdraví
Name (in English) Health Education
Authors REISSMANNOVÁ, Jitka (203 Czech Republic, guarantor) and Milada KREJČÍ (203 Czech Republic).
Edition 1. vyd. Praha, Slovní hodnocení na 2. stupni ZŠ, 5 pp. Slovní hodnocení na 2.stupni ZŠ, 2006.
Publisher Nakladatelství Dr.Josef Raabe
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/06:00031707
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-86307-29-8
Keywords in English Health; Promotion; Prevention
Tags health, prevention, Promotion
Tags Reviewed
Changed by Changed by: PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D., učo 23275. Changed: 25/3/2010 21:45.
Abstract
Kapitola se zabývá možnostmi slovního hodnocení v základním vzdělávání, konkrétně ve Výchově ke zdraví. Výchova ke zdraví je nově koncipovaný předmět, který je nutné a žádoucí díky Rámcovému vzdělávacímu programu , základního vzdělávání (RVP ZV), zavádět do školních vzdělávacích programů (ŠVP) a následně žáky z předmětu hodnotit. V oblasti výchovy ke zdraví se jeví jako vhodné hodnotit žáky slovně.Prozatím se jeví slovní hodnocení tohoto předmětu pro učitele jako velký problém. Je zřejmé, že slovní hodncení je aktuálním tématem a vyžaduje si náš zájem.
Abstract (in English)
Kapitola se zabývá možnostmi slovního hodnocení v základním vzdělávání ve výchově ke zdraví, konkrétně ve Výchově ke zdraví. Výchova ke zdraví je nově koncipovaný předmět, který je nutné a žádoucí díky Rámcovému vzdělávacímu programu , základního vzdělávání (RVP ZV), zavádět do školních vzdělávacích programů (ŠVP) a následně žáky z předmětu hodnotit. V oblasti výchovy ke zdraví se jeví jako vhodné hodnotit žáky slovně.Prozatím se jeví slovní hodnocení tohoto předmětu pro učitele jako velký problém. Je zřejmé, že slovní hodncení je aktuálním tématem a vyžaduje si náš zájem.
Links
MSM0021622421, plan (intention)Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century
PrintDisplayed: 19/5/2024 02:49