Detailed Information on Publication Record
2006
Odbytová problematika malých a středních podniků
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
Odbytová problematika malých a středních podniků
Name in Czech
Odbytová problematika malých a středních podniků
Name (in English)
Sales problems of SMEs
Authors
Edition
první. Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2006, p. 58-67, 10 pp. 2006
Publisher
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-239-8268-0
Keywords in English
SMEs sales marketing barriers resources internal and external environment
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 5/12/2006 20:31, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Článek prezentuje některé výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na vybrané oblasti odbytové problematiky podniků realizujících svou činnost (včetně exportu a importu) v České republice se soustřednou pozorností na převažující část respondentů, kterými byli zástupci z řad malého a středního podnikání.
In English
The paper presents some results of the questionnaire survey oriented to the chosen areas of the sales problems of the enterprises realizing the activity in the Czech republic (including export or import) with the concentrated attention at the prevailing part of the respondents from the group of small and middle entrepreneurship.
Links
GA402/05/0853, research and development project |
|