Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen! Kompetenzen - Standards - Module.
JANÍKOVÁ, Věra. Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen! Kompetenzen - Standards - Module. 2006. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen! Kompetenzen - Standards - Module. |
Název česky | Kvalita vysokoškolské výuky a školního vyučování před novými výzvami! Kompetence - standardy - moduly. |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 2006. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Uspořádání konference |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/06:00017753 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | Quality; teaching;learning;competences;modules;standards |
Štítky | competences, learning, modules, Quality, standards, teaching |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 17. 5. 2007 12:51. |
Anotace |
---|
V Evropě stojí před vysokoškolskými pedagogy i učiteli všeobecně vzdělávacích profesně orientovaných škol nižšího stupně nové výzvy a úkoly. V souvislosti se sjednocováním Evropy a v návaznosti na Boloňskou deklaraci to znamená, že dochází k výrazným proměná v procesu vzdělávání i výuky, a to jak na univerzitách tak i na ostatních školách. Na základě publikovaných výsledků srovnávacích studií (TIMSS, PISA I, PISA II) jsou nastoleny otázky k diskusi, co lze rozumět pod pojmy “podpora dobré/kvalitní výuky”. Během jednání na konferenci budou odborníci diskutovat o otázce kvality vzdělávacích koncepcí a vlastní výuky s ohledem na nejnovější vývoj v oblasti vzdělávací politiky. V centru pozornosti stojí nové modely kompetencí, vzdělávací standardy a modularizace vzdělávacích procesů s jejich dopady na vysokoškolské pedagogy a učitele různých typů škol, kteří se usilují o zlepšení kvality výuky a její teorie. |
Anotace česky |
---|
V Evropě stojí před vysokoškolskými pedagogy i učiteli všeobecně vzdělávacích profesně orientovaných škol nižšího stupně nové výzvy a úkoly. V souvislosti se sjednocováním Evropy a v návaznosti na Boloňskou deklaraci to znamená, že dochází k výrazným proměná v procesu vzdělávání i výuky, a to jak na univerzitách tak i na ostatních školách. Na základě publikovaných výsledků srovnávacích studií (TIMSS, PISA I, PISA II) jsou nastoleny otázky k diskusi, co lze rozumět pod pojmy “podpora dobré/kvalitní výuky”. Během jednání na konferenci budou odborníci diskutovat o otázce kvality vzdělávacích koncepcí a vlastní výuky s ohledem na nejnovější vývoj v oblasti vzdělávací politiky. V centru pozornosti stojí nové modely kompetencí, vzdělávací standardy a modularizace vzdělávacích procesů s jejich dopady na vysokoškolské pedagogy a učitele různých typů škol, kteří se usilují o zlepšení kvality výuky a její teorie. |
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 00:44