C 2006

Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu?

NAJVAROVÁ, Veronika

Základní údaje

Originální název

Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu?

Název anglicky

What strategies do future teachers use when studying an academic text?

Autoři

NAJVAROVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Učebnice pod lupou, od s. 111-121, 10 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek č. 4, 2006

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00017764

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7315-124-3

Klíčová slova česky

čtení; strategie; gramotnost; akademický text

Klíčová slova anglicky

reading; strategies; literacy; academic text

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 3. 2010 12:03, Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek seznamuje čtenáře s průzkumem, který zjišťoval strategie používané studenty při studiu odborného textu. Byl proveden mezi posluchači 1. ročníku oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně a přibližuje jeho výsledky.

Anglicky

This paper describes a research project that looked at strategies that students employ when studying a piece of academic text. It presents some of the findings of this project which studied future teachers in the first year of their studies.

Návaznosti

LC06046, projekt VaV
Název: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání