D 2006

Strategická analýza

KOPFOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Strategická analýza

Název anglicky

Strategic analyses

Autoři

KOPFOVÁ, Alena

Vydání

1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků II, od s. 59-90, 31 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

80-210-4170-6

Klíčová slova anglicky

Strategic management, strategy, strategic analyses, methods of strategic analysis, SWOT analyse

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 7. 2007 23:03, Ing. Alena Kerlinová, Ph.D.

Anotace

V originále

Práce obsahuje shrnutí nejznámějších a nejpoužívanějších metod strategické analýzy. Seznamuje s nejčastějším členěním těchto metod - analýzy okolního prostředí a analýzy vnitřního prostředí. Ještě před samotnou problematikou strategické analýzy jsou v článku ozřejmeny pojmy „strategické řízení“ („strategický management“) a „strategie“. Je také naznačeno, kterou fázi strategická analýza v rámci celého strategického managementu představuje.

Anglicky

This article sumarizes the best-known and most widely used methods of strategic analyses. It reports about most frequent bases of division such methods on the analyses of interior or exterior background of the company. In the beginning of this article are explained notions „strategic management“ and „strategy“. It is also enrolled in wich part of the whole process of strategic manegement the strategic analyse finds out.