2006
Strategická analýza
KOPFOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Strategická analýza
Název anglicky
Strategic analyses
Autoři
KOPFOVÁ, Alena
Vydání
1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků II, od s. 59-90, 31 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
80-210-4170-6
Klíčová slova anglicky
Strategic management, strategy, strategic analyses, methods of strategic analysis, SWOT analyse
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 7. 2007 23:03, Ing. Alena Kerlinová, Ph.D.
V originále
Práce obsahuje shrnutí nejznámějších a nejpoužívanějších metod strategické analýzy. Seznamuje s nejčastějším členěním těchto metod - analýzy okolního prostředí a analýzy vnitřního prostředí. Ještě před samotnou problematikou strategické analýzy jsou v článku ozřejmeny pojmy „strategické řízení“ („strategický management“) a „strategie“. Je také naznačeno, kterou fázi strategická analýza v rámci celého strategického managementu představuje.
Anglicky
This article sumarizes the best-known and most widely used methods of strategic analyses. It reports about most frequent bases of division such methods on the analyses of interior or exterior background of the company. In the beginning of this article are explained notions „strategic management“ and „strategy“. It is also enrolled in wich part of the whole process of strategic manegement the strategic analyse finds out.