D 2006

Odbytová problematika malých a středních podniků

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Odbytová problematika malých a středních podniků

Název česky

Odbytová problematika malých a středních podniků

Název anglicky

Sales problems of the small and middle enterprises

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Brno, Vývojové tendence podniků II, od s. 483-502, 19 s. 2006

Nakladatel

Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/06:00016100

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-210-4133-1

Klíčová slova anglicky

sales problems marketing competitiveness barriers drivers

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 12. 2006 16:11, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na vybrané oblasti odbytové problematiky podniků realizujících svou činnost (včetně exportu a importu) v České republice se soustřednou pozorností na převažující část respondentů, kterými byli zástupci z řad malého a středního podnikání.

Anglicky

The paper presents results of the questionnaire survey oriented to the chosen areas of the sales problems of the enterprises realizing the activity in the Czech republic (including export or import) with the concentrated attention at the prevailing part of the respondents from the group of small and middle entrepreneurship.

Návaznosti

GA402/05/0853, projekt VaV
Název: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Grantová agentura ČR, Činitelé podněcující zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie