2006
Odbytová problematika malých a středních podniků
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Odbytová problematika malých a středních podniků
Název česky
Odbytová problematika malých a středních podniků
Název anglicky
Sales problems of the small and middle enterprises
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Brno, Vývojové tendence podniků II, od s. 483-502, 19 s. 2006
Nakladatel
Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/06:00016100
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-4133-1
Klíčová slova anglicky
sales problems marketing competitiveness barriers drivers
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 12. 2006 16:11, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Článek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na vybrané oblasti odbytové problematiky podniků realizujících svou činnost (včetně exportu a importu) v České republice se soustřednou pozorností na převažující část respondentů, kterými byli zástupci z řad malého a středního podnikání.
Anglicky
The paper presents results of the questionnaire survey oriented to the chosen areas of the sales problems of the enterprises realizing the activity in the Czech republic (including export or import) with the concentrated attention at the prevailing part of the respondents from the group of small and middle entrepreneurship.
Návaznosti
GA402/05/0853, projekt VaV |
|