KLAPALOVÁ, Alena. Vztah se zákazníkem - možnosti metodiky šetření. In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2006, s. 219-262, 43 s. ISBN 80-210-4133-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vztah se zákazníkem - možnosti metodiky šetření
Název česky Vztah se zákazníkem - možnosti metodiky šetření
Název anglicky Customer relationship - the possibilities of the survey methodology
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Vývojové tendence podniků II, od s. 219-262, 43 s. 2006.
Nakladatel Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/06:00031739
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-4133-1
Klíčová slova anglicky relationship; customer; enterprise; surveys; methodology
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Změněno: 16. 3. 2010 16:27.
Anotace
Příspěvek nabízí souhrn získaných poznatků z rešerší týkajících se sekundárního výzkumu zaměřeného na oblasti konkurenceschopnosti podniků a management vztahů se zákazníkem.
Anotace anglicky
Paper offers compendium of the gained knowledge from the recherche concerning the secondary research focused on the area of companies competitiveness and customer relationship management.
VytisknoutZobrazeno: 7. 10. 2024 22:15