2006
Autonomní učení a cizojazyčná výuka. Pedagogická, psychologická, společensko-politická a lingvodidaktická východiska v historizujícím pohledu.
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Autonomní učení a cizojazyčná výuka. Pedagogická, psychologická, společensko-politická a lingvodidaktická východiska v historizujícím pohledu.
Název česky
Autonomní učení a cizojazyčná výuka. Pedagogická, psychologická, společensko-politická a lingvodidaktická východiska v historizujícím pohledu
Název anglicky
Autonomous learning and foreign language teaching. From the point of view of education science, psychology of learning, political science and methodology - historical survey.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 19-39, 21 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016132
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky
autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research; psychology of learning; education
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 12. 2006 09:39, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Příspěvek blíže vysvětluje pojem autonomní učení z hlediska osvojování cizího jazyka, prezentuje filozofická, psychologická, pedagogická a lingvodidaktická východiska v historizujícím nástinu.
Anglicky
The article presents autonomy in foreign language acquisition, theoretical sources from the point of view of philosophy, psychology, education science and methodology as a historical survey.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|