2006
Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.
JANÍKOVÁ, Věra a Kateřina VLČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.
Název česky
Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.
Název anglicky
Forms of Classroom Management and Topics in Foreign Language Teaching from the Viewpoint of Autonomous Learning. Pilot Research.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant) a Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 124-148, 25 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016133
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky
autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 12. 2007 07:40, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Příspěvek přestavuje výzkum a jeho výsledky při zjišťování, do jaké míry jsou v české škole praktikovány v cizojazyčné výuce výukové formy, které podporují autonomní učení a při práci s jakým jazykovým učivem se nejčastěji realizují.
Anglicky
The article presents the results of a pilot research which is concerned with the practice of various forms of classroom management in Czech schools, especially those that support autonomous learning.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|