D 2006

Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.

JANÍKOVÁ, Věra a Kateřina VLČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.

Název česky

Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.

Název anglicky

Forms of Classroom Management and Topics in Foreign Language Teaching from the Viewpoint of Autonomous Learning. Pilot Research.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant) a Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 124-148, 25 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00016133

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-4164-1

Klíčová slova anglicky

autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 12. 2007 07:40, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek přestavuje výzkum a jeho výsledky při zjišťování, do jaké míry jsou v české škole praktikovány v cizojazyčné výuce výukové formy, které podporují autonomní učení a při práci s jakým jazykovým učivem se nejčastěji realizují.

Anglicky

The article presents the results of a pilot research which is concerned with the practice of various forms of classroom management in Czech schools, especially those that support autonomous learning.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka