HAVLÍČKOVÁ, Helena. Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání. In Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. MU Brno: MSD, 2006, s. 109 - 115. ISBN 80-210-4164-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání
Název česky Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání
Název anglicky The Teacher as a Guide on the Pupil’s Self-Discovery Road
Autoři HAVLÍČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. MU Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 109 - 115, 7 s. 2006.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016137
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky Pupil teacher intelligence types portfolio life-long education evaluation methods activities.
Změnil Změnila: PhDr. Helena Havlíčková, učo 2428. Změněno: 14. 12. 2006 16:32.
Anotace
Učitel by měl být schopen nabídnout žákovi pestré množství metod a aktivit, které by žákovi umožnily dosáhnout při učení co nejlepších výsledků. Učitel vede žáka při výběru materiálů i studijních strategií. Dobré výsledky pak vyžadují investici z obou stran, ze atrany učitele i žáka.
Anotace anglicky
The teacher should be able to offer a wide variety of methods and activities enabling the pupil to achieve the best results in learning. The teacher guides the pupil in his choice of the materials and study strategies. Good results need investment from both sides, from the teacher and the pupil, too.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 21. 8. 2024 01:58