PELOUŠKOVÁ, Hana a Tomáš KÁŇA. Jazykové korpusy jako podpora autonomního učení. In Autonomie a cizojazyčná výuka. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 330-340. ISBN 80-210-4164-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jazykové korpusy jako podpora autonomního učení
Název anglicky Language Corpora as a Support of Autonomous Learning
Autoři PELOUŠKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant) a Tomáš KÁŇA (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka, od s. 330-340, 11 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00017920
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky autonomous learning contrastive linguistics corpus linguistics corpus parallel corpus
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D., učo 537. Změněno: 18. 12. 2006 13:16.
Anotace
Příspěvek poukazuje na roli jazykových korpusů v procesu autonomního učení, uvádí konkrétní oblasti uplatnění korpusů ve studiu německého jazyka a prezentuje jednotlivé funkce Česko-německého paralelního korpusu.
Anotace anglicky
This article describes the role of language corpora in the process of autonomous learning, shows the particular spheres of their exploration in german studies and presents the functions of the Czech-German parallel corpus.
Návaznosti
MSM0021620823, záměrNázev: Český národní korpus a korpusy dalších jazyků
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 11:41