VOJTKOVÁ, Naděžda. Teacher - the Most Important Agent for Educating Very Young Learners. In Foreign Language Acquisition at an Early Age. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 89 - 95, 6 s. ISBN 80-210-4149-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teacher - the Most Important Agent for Educating Very Young Learners
Název česky Učitel - nejdůležitější součást jazykového vzdělávání předškolních dětí
Autoři VOJTKOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Foreign Language Acquisition at an Early Age, od s. 89 - 95, 6 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00017922
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4149-8
Klíčová slova anglicky teaching young learners; foreign language learning; teaching materials
Štítky foreign language learning, Teaching Materials, teaching young learners
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Naděžda Vojtková, učo 32214. Změněno: 18. 12. 2006 13:40.
Anotace
This paper considers optimum conditions for teaching young learners, paying particular attention to the competences of the teacher. Some published materials for pre-school children are analysed and the skills a teacher should possess to be able to exploit fully those materials are discussed.
Anotace česky
Příspěvek analyzuje optimální podmínky výuky cizích jazyků u mladších žáků a věnuje hlavní pozornost požadavkům na pedagogickou a jazykovou způsobilost učitelů těchto žáků. Autorka využívá současných výukových materiálů pro tuto věkovou skupinu a vyvozuje z nich závěry pro výbavu učitele.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 21:50