2006
Niektoré aspekty autonómneho učenia vo výučbe cudzích jazykov.
TANDLICHOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Niektoré aspekty autonómneho učenia vo výučbe cudzích jazykov.
Název česky
Některé aspekty autonomního učení ve výuce cizím jazykům.
Název anglicky
Some Aspects of the Autonomy Learning in the Foreign Language Teaching.
Autoři
TANDLICHOVÁ, Eva (703 Slovensko, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 40-55, 364 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016168
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky
autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research; psychology of learning; education
Štítky
Změněno: 19. 12. 2006 21:08, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Príspevok predstavuje psychologické a pedagogické predpoklady uskutečňovania autonómneho učenia vo výučbe cudzích jazykov, rolu učitela,žiaka a triedy a doporučenia pre výchovu budúcich učitelov cudzích jazykov pre autonómnu triedu.
Česky
Příspevěk představuje psychologické a pedagogické předpoklady pro uskutečňování autonomního učení ve výuce cizím jazykům, roli učitele, žáka a třídy i doporučení pro přípravu budoucích učitelů cizích jazyků pro autonomní třídu.
Anglicky
The present paper deals with autonomy and its role in language learning and teaching. The author concentrates on the definition of autonomy and its link with learning styles and learning strategies. The author higlights thr role of an FL teacher, learner and FL classroom in autonomous learner training. She concludes with some ideas about the training of autonomous foreign language teachers.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|