2006
Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.
FEDÁKOVÁ, KatarínaZákladní údaje
Originální název
Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.
Název česky
Strategie učení ve výuce němčiny - výsledky empirického výzkumu.
Název anglicky
Learning Strategies in the Teaching of German - Results of the Research.
Autoři
FEDÁKOVÁ, Katarína (703 Slovensko, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 71-83, 364 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016171
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky
autonomy; foreign language teaching and learning; research
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 12. 2006 21:36, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Príspevok sa zabývá definovaním stratégií učenia vo výučbe cudzích jazykov a predstavuje výsledky empirického výskumu, ktorý skúmal vyyuživanie stratégií učenia sa u vysokoškolských študentov nemeckého jazyka na univerzite v Prešove.
Česky
Příspěvek se zabývá vymezením pojmu učební strategie se zřetelem k osvojování cizího jazyka a představuje výsledky empirického výzkumu, který zkoumal využívání učebních strategií vysokoškolských studentů německého jazyka na univerzitě v Prešově.
Anglicky
The paper presents learning strategies in the foreign language learning and results of the research that monitored learning strategies of the university students of german as a foreign language (University Presov).
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|