FEDÁKOVÁ, Katarína. Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 71-83, 364 s. ISBN 80-210-4164-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.
Název česky Strategie učení ve výuce němčiny - výsledky empirického výzkumu.
Název anglicky Learning Strategies in the Teaching of German - Results of the Research.
Autoři FEDÁKOVÁ, Katarína (703 Slovensko, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 71-83, 364 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016171
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky autonomy; foreign language teaching and learning; research
Štítky autonomy, research
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 19. 12. 2006 21:36.
Anotace
Príspevok sa zabývá definovaním stratégií učenia vo výučbe cudzích jazykov a predstavuje výsledky empirického výskumu, ktorý skúmal vyyuživanie stratégií učenia sa u vysokoškolských študentov nemeckého jazyka na univerzite v Prešove.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá vymezením pojmu učební strategie se zřetelem k osvojování cizího jazyka a představuje výsledky empirického výzkumu, který zkoumal využívání učebních strategií vysokoškolských studentů německého jazyka na univerzitě v Prešově.
Anotace anglicky
The paper presents learning strategies in the foreign language learning and results of the research that monitored learning strategies of the university students of german as a foreign language (University Presov).
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 24. 5. 2024 04:50