FEDÁKOVÁ, Katarína. Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 71-83, 364 s. ISBN 80-210-4164-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{706342, author = {Fedáková, Katarína and Janíková, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.}, edition = {1.}, keywords = {autonomy; foreign language teaching and learning; research}, language = {sla}, location = {Brno}, isbn = {80-210-4164-1}, pages = {71-83}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 706342 AU - Fedáková, Katarína - Janíková, Věra PY - 2006 TI - Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu. PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 8021041641 KW - autonomy KW - foreign language teaching and learning KW - research N2 - Príspevok sa zabývá definovaním stratégií učenia vo výučbe cudzích jazykov a predstavuje výsledky empirického výskumu, ktorý skúmal vyyuživanie stratégií učenia sa u vysokoškolských študentov nemeckého jazyka na univerzite v Prešove. ER -
FEDÁKOVÁ, Katarína. Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu. In JANÍKOVÁ, Věra. \textit{Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s.~71-83, 364 s. ISBN~80-210-4164-1.
|