D 2006

Učební styly a strategie při výuce cizích jazyků.

TÝČOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Učební styly a strategie při výuce cizích jazyků.

Název česky

Učební styly a strategie při výuce cizích jazyků.

Název anglicky

Learning Styles and Strategies in tForeign Language Studying.

Autoři

TÝČOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 189-199, 11 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00016178

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-4164-1

Klíčová slova anglicky

learning styles; learning strategies; foreign language studying

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 12. 2006 22:44, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá učebními styly a strategiemi žáků při učení se cizímu jazyku vzhledem k principům samostatného učení v rámci komunikativně orientované cizojazyčné výuky.

Anglicky

The article defines basic students learning styles and strategies and discusses the topic of autonomy in learning of foreign languages.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka