2006
Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ
KNECHT, PetrZákladní údaje
Originální název
Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ
Název česky
Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ
Název anglicky
Frequency concept analysis of Czech secondary school human geography textbooks
Autoři
KNECHT, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik, od s. 150-154, 268 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00017977
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-4163-3
Klíčová slova anglicky
didactics of geography; textbook analyse; geography textbook; educational research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 6. 2008 15:16, doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
V originále
Příspěvek vychází z frekvenční pojmové analýzy učebnic sociálního zeměpisu pro základní školy, v rámci které autor srovnával učebnice s osmi různých vydavatelství. Výsledkem je zjištění, že se učebnice z jednotlivých vydavatelství v počtu užitých pojmů výrazně odlišují.
Anglicky
The contribution is based on frequency concept analysis of Czech secondary school human geography textbooks, in that author compared textbooks from eight different publishing houses, allowed for lessons at Czech secondary schools in years 2005/2006. The result is the finding that the number of concepts in textbooks from several publishing houses is highly different.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|