BLAŽEK, Ladislav. Autorita, konkurence, kooperace. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2006, s. 111-116. ISBN 80-245-1091-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autorita, konkurence, kooperace
Název anglicky Authority, competition, cooperation
Autoři BLAŽEK, Ladislav.
Vydání vyd. 1. Praha, Nová teorie ekonomiky a managementu organizací, od s. 111-116, 6 s. 2006.
Nakladatel Oeconomica
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-245-1091-X
Klíčová slova anglicky authority; competition; cooperation
Štítky Authority, competition, cooperation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc., učo 921. Změněno: 21. 7. 2009 10:25.
Anotace
Podnik je třeba vnímat ne jako množinu věcí, ale jako společenství lidí. Konkurenční výhoda podniku spočívá v kvalitě vztahů mezi lidmi uvnitř i vně podniku. V jakémkoliv lidském společenství, tedy i v podniku, platí tři obecné principy: princip autority, princip konkurence a princip kooperace. Diferencované působení těchto principů v podniku lze demonstrovat na třech modelech.
Anotace anglicky
It is needed to perceive the company not as a set of things, but as a fellowship of people. The competitive advantage rests upon the quality of relationships of people inside and outside the company. In any human fellowship, therefore in company too, are three general principles valid: principle of authority, principle of competitiveness and principle of cooperation. Interaction of these principles in a company can be demonstrated on three models.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 11:17