C 2006

Metodika empirického šetření konkurenceschopnosti podniků

BLAŽEK, Ladislav

Základní údaje

Originální název

Metodika empirického šetření konkurenceschopnosti podniků

Název anglicky

Access of empirical research competitive advantage of companies

Autoři

BLAŽEK, Ladislav

Vydání

Brno, Konkurenceschopnost české ekonomiky, od s. 322 - 326, 5 s. 1. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-210-4157-9

Klíčová slova anglicky

competitive advantage; empirical research; company; stakeholder; informant

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 6. 2009 14:56, Ing. Naďa Voráčová

Anotace

V originále

V rámci empirického výzkumu jsou využívány dva základní zdroje: a) disponibilní databáze, b) informace z dotazníku. Předpokládá se účast cca 500 středních a velkých podniků z většiny hospodářských odvětví v České republice.

Anglicky

In frame of empirical research are used two basic sources: a) dispensable database, b)information of questionnaire. It is supposed participation c. 500 middle and big companies of major part economic sector in Czech Republic.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky