2006
Metodika empirického šetření konkurenceschopnosti podniků
BLAŽEK, LadislavZákladní údaje
Originální název
Metodika empirického šetření konkurenceschopnosti podniků
Název anglicky
Access of empirical research competitive advantage of companies
Autoři
BLAŽEK, Ladislav
Vydání
Brno, Konkurenceschopnost české ekonomiky, od s. 322 - 326, 5 s. 1. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-4157-9
Klíčová slova anglicky
competitive advantage; empirical research; company; stakeholder; informant
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 6. 2009 14:56, Ing. Naďa Voráčová
V originále
V rámci empirického výzkumu jsou využívány dva základní zdroje: a) disponibilní databáze, b) informace z dotazníku. Předpokládá se účast cca 500 středních a velkých podniků z většiny hospodářských odvětví v České republice.
Anglicky
In frame of empirical research are used two basic sources: a) dispensable database, b)information of questionnaire. It is supposed participation c. 500 middle and big companies of major part economic sector in Czech Republic.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|