D 2006

Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta.

ŠIMONÍK, Oldřich

Základní údaje

Originální název

Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta.

Název anglicky

Pedagogic practice: function and meaning running and final evaluation student.

Autoři

ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant)

Vydání

První vydání. Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. od s. 40-44, 5 s. 2006

Nakladatel

MSD. s.r.o. a PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00016206

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-86633-67-5

Klíčová slova anglicky

running evaluation final evaluation meaning evaluation function evaluation.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 1. 2007 15:08, prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.

Anotace

V originále

Průběžné a závěrečné hodnocení pedagogické činnosti studenta je významnou součástí všech typů a forem pedagogických praxí. Příspěvek charakterizuje základní determinanty, určující význam a funkci průběžného i závěrečného hodnocení studenta: provedená šetření totiž naznačují, že hodnocení praktikujícího studenta je v některých případech pedagogicky málo působivé, nedostatečně inspirující a motivující.

Anglicky

Running and final evaluation pedagogic activities student is significant part of of all types and forms pedagogic practice. The article characterizes basic determiners, major meaning and function running and final evaluation student: realized research implies, as though evaluation practising student is in some cases pedagogically little telling, slack inspirational and motivative.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole