2006
Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta.
ŠIMONÍK, OldřichZákladní údaje
Originální název
Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta.
Název anglicky
Pedagogic practice: function and meaning running and final evaluation student.
Autoři
ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant)
Vydání
První vydání. Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. od s. 40-44, 5 s. 2006
Nakladatel
MSD. s.r.o. a PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016206
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-86633-67-5
Klíčová slova anglicky
running evaluation final evaluation meaning evaluation function evaluation.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 1. 2007 15:08, prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
V originále
Průběžné a závěrečné hodnocení pedagogické činnosti studenta je významnou součástí všech typů a forem pedagogických praxí. Příspěvek charakterizuje základní determinanty, určující význam a funkci průběžného i závěrečného hodnocení studenta: provedená šetření totiž naznačují, že hodnocení praktikujícího studenta je v některých případech pedagogicky málo působivé, nedostatečně inspirující a motivující.
Anglicky
Running and final evaluation pedagogic activities student is significant part of of all types and forms pedagogic practice. The article characterizes basic determiners, major meaning and function running and final evaluation student: realized research implies, as though evaluation practising student is in some cases pedagogically little telling, slack inspirational and motivative.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
|