ŠIMONÍK, Oldřich. Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta. In Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. První vydání. Brno: MSD. s.r.o. a PdF MU, 2006, s. 40-44. ISBN 80-86633-67-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta.
Název anglicky Pedagogic practice: function and meaning running and final evaluation student.
Autoři ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant).
Vydání První vydání. Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. od s. 40-44, 5 s. 2006.
Nakladatel MSD. s.r.o. a PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016206
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86633-67-5
Klíčová slova anglicky running evaluation final evaluation meaning evaluation function evaluation.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc., učo 106. Změněno: 2. 1. 2007 15:08.
Anotace
Průběžné a závěrečné hodnocení pedagogické činnosti studenta je významnou součástí všech typů a forem pedagogických praxí. Příspěvek charakterizuje základní determinanty, určující význam a funkci průběžného i závěrečného hodnocení studenta: provedená šetření totiž naznačují, že hodnocení praktikujícího studenta je v některých případech pedagogicky málo působivé, nedostatečně inspirující a motivující.
Anotace anglicky
Running and final evaluation pedagogic activities student is significant part of of all types and forms pedagogic practice. The article characterizes basic determiners, major meaning and function running and final evaluation student: realized research implies, as though evaluation practising student is in some cases pedagogically little telling, slack inspirational and motivative.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 20:45