HORKÁ, Hana. Hodnotíme výchovné kompetence v rámci pedagogických praxí? (Evaluation educational competences in teachers practice?). In Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. první. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006, p. 74-77. ISBN 80-86633-67-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Hodnotíme výchovné kompetence v rámci pedagogických praxí?
Name (in English) Evaluation educational competences in teachers practice?
Authors HORKÁ, Hana (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. p. 74-77, 4 pp. 2006.
Publisher MSD a KPd PdF MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/06:00016213
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-86633-67-5
Keywords in English education; teachers practice; educational competence; teaching
Tags Education, educational competence, teachers practice, teaching
Changed by Changed by: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Changed: 18/6/2009 13:14.
Abstract
Autorka se věnuje výchovným zřetelům vyučování, včetně kompetencí učitele k jejich naplňování. Uvádí stručný výčet doporučovaných činností studenta na pedagogických praxích, které mohou přispět k rozvoji jejich výchovných kompetencí.
Abstract (in English)
Author determines educational competence of teacher and focuses on possibilities of developing in the teachers practice.
Links
GA406/03/1349, research and development projectName: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Czech Science Foundation, Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school
MSM0021622421, plan (intention)Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century
PrintDisplayed: 21/5/2024 20:22