FOLTÝNOVÁ, Darina. Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 138-142. ISBN 80-210-4163-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva
Název česky Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva
Název anglicky Influence of Metacognition Strategies Supporting of Modern Information Technologies on Development Skills of Pupils to Direct Self-Regulated Learning on Example Geography Curriculum
Autoři FOLTÝNOVÁ, Darina (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik, od s. 138-142, 5 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14310/06:00031783
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
ISBN 80-210-4163-3
Klíčová slova anglicky didactics of geography ; educational research ; self-regulated learning ; metacognitive strategie
Štítky didactics of geography, educational research, metacognitive strategie, self-regulated learning
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D., učo 40917. Změněno: 28. 3. 2010 23:21.
Anotace
Půl roku probíhala na základní škole projektová výuka s podporou moderních informačních technologií. Příspěvek informuje o průběhu a výsledcích této práce a podněcuje k diskuzi, zda je tato výuka v praxi realizovatelná.
Anotace anglicky
The project education with the support of modern informational technologies took place on primary school for the period of six months. This paper informs about course and results of this work and develops a discussion on a motion whether this education can be realized in practice.
VytisknoutZobrazeno: 26. 5. 2024 17:34