B 2006

Zkušenosti z prvního roku výuky předmětů studijního oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví ve studiu učitelství pro ZŠ na PdF MU.

HAVELKOVÁ, Marie, Petr KACHLÍK, Vladislav MUŽÍK, Leona MUŽÍKOVÁ, Jitka REISSMANNOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Zkušenosti z prvního roku výuky předmětů studijního oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví ve studiu učitelství pro ZŠ na PdF MU.

Název česky

Zkušenosti z prvního roku výuky předmětů studijního oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví ve studiu učitelství pro ZŠ na PdF MU

Název anglicky

Teaching Experiences from the first Year of Family Education and Health Education Subjects in Teachers Training for the 2nd Basic School at the Faculty of Education MU Brno.

Autoři

HAVELKOVÁ, Marie, Petr KACHLÍK, Vladislav MUŽÍK, Leona MUŽÍKOVÁ, Jitka REISSMANNOVÁ a Alice PROKOPOVÁ

Vydání

1. vyd. Praha, 5 s. EDUCO č. 1, 2006

Nakladatel

Praha, Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-86561-28-3

Klíčová slova anglicky

Teaching Experiences - Family Education and Health Education Subjects - Teachers Training - the 2nd Basic School - Faculty of Education.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2012 08:01, RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

. Po uplynutí prvního roku výuky nově akreditovaného oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví byly zjišťovány názory studentů na výuku nově koncipovaných biomedicínských předmětů. Použili jsme tyto zdroje: anonymní dotazníky v přednáškách a v praktických cvičeních současného 2. ročníku a anonymni anketu, která probíhá každoročně v rámci IS systému MU v Brně, kdy se studenti vyjadřují k obsahu předmětu i formám jeho výuky poté, kdy je ukončeno zkouškové období předmětu.

Anglicky

. After the first year of teaching newly accredited subject Family Education and Health Education, students` opinions on teaching newly composed biomedical subjects were probed. We used the following sources: anonymous questionnaires during lectures and practical exercises in current 2nd class and anonymous survey running annually within IS MU Brno where students can comment on content of the subject and its teaching forms after the end of exam period.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
Zobrazeno: 3. 11. 2024 14:26