Zkušenosti z prvního roku výuky předmětů studijního oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví ve studiu učitelství pro ZŠ na PdF MU.
Název česky
Zkušenosti z prvního roku výuky předmětů studijního oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví ve studiu učitelství pro ZŠ na PdF MU
Název anglicky
Teaching Experiences from the first Year of Family Education and Health Education Subjects in Teachers Training for the 2nd Basic School at the Faculty of Education MU Brno.
. Po uplynutí prvního roku výuky nově akreditovaného oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví byly zjišťovány názory studentů na výuku nově koncipovaných biomedicínských předmětů. Použili jsme tyto zdroje: anonymní dotazníky v přednáškách a v praktických cvičeních současného 2. ročníku a anonymni anketu, která probíhá každoročně v rámci IS systému MU v Brně, kdy se studenti vyjadřují k obsahu předmětu i formám jeho výuky poté, kdy je ukončeno zkouškové období předmětu.
Anglicky
. After the first year of teaching newly accredited subject Family Education and Health Education, students` opinions on teaching newly composed biomedical subjects were probed. We used the following sources: anonymous questionnaires during lectures and practical exercises in current 2nd class and anonymous survey running annually within IS MU Brno where students can comment on content of the subject and its teaching forms after the end of exam period.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století