Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{707533, author = {Vlčková, Kateřina and Maňák, Josef and Janík, Tomáš}, address = {Brno}, booktitle = {Problémy kurikula základní školy}, edition = {1}, keywords = {foreign language; learning strategies; assessment; compulsory education}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-4125-0}, pages = {140-147}, publisher = {MU}, title = {Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu)}, url = {http://is.muni.cz/el/1441/jaro2004/SZ7BP_MET1/1129703/}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 707533 AU - Vlčková, Kateřina - Maňák, Josef - Janík, Tomáš PY - 2006 TI - Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu) PB - MU CY - Brno SN - 8021041250 KW - foreign language KW - learning strategies KW - assessment KW - compulsory education UR - http://is.muni.cz/el/1441/jaro2004/SZ7BP_MET1/1129703/ N2 - Strategie učení cizímu jazyku představují hlavní složku klíčové kompetence k učení stanovené v rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání. Úroveň rozvoje používání strategií učení byla zjišťována u 2384 žáků 9. ročníků základních škol v ČR, tedy na konci evaluačního období (konec povinné školní docházky, ukončení základního vzdělávání). Žáci stra-tegie používají nesystematicky, pouze někdy. Mezi nepoužívané strategie patří zejména paměťové strategie. Většina žáků v 9. třídách se učí pouze jeden cizí jazyk, a to angličtinu a většina žáků tento jazyk také preferuje. Angličtinu se také většina žáků začala učit jako první cizí jazyk. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina. Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu). In MAŇÁK, Josef a Tomáš JANÍK. \textit{Problémy kurikula základní školy}. 1. vyd. Brno: MU, 2006, s.~140-147. ISBN~80-210-4125-0.
|