HAVEL, Jiří. Jaká kritéria jsou základem hodnocení studentů učitelství primární školy na pedagogických praxích? In Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006, s. 71-73. ISBN 80-86633-67-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jaká kritéria jsou základem hodnocení studentů učitelství primární školy na pedagogických praxích?
Název česky Jaká kritéria jsou základem hodnocení studentů učitelství primární školy na pedagogických praxích?
Název anglicky What criteria underlie evaluation students prime schools teaching on pedagogic practices?
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, od s. 71-73, 3 s. 2006.
Nakladatel MSD a KPd PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016238
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86633-67-5
Klíčová slova anglicky Evaluation students Prime school Teaching students
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 5. 1. 2007 12:25.
Anotace
Příspěvek přináší analýzu dokumentů zpracovávaných kooperujícími učiteli za účelem celkového hodnocení studenta učitelství pro 1. stupeň základní školy na souvislé pedagogické praxi.
Anotace anglicky
The benefit bears analysis documents current document cooperative teacher with the view of of the total evaluation student teaching for 1. step primary school on continuous pedagogic practice.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 17:10