2006
Role of Pedagogues in the Alternative Forms of Education
HRBÁČEK, Jiří a Helena ZLÁMALOVÁZákladní údaje
Originální název
Role of Pedagogues in the Alternative Forms of Education
Název česky
Role pedagoga v alternativních formách výuky
Autoři
HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant) a Helena ZLÁMALOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Bratislava, 7th International conference Virtual University, od s. 188-192, 274 s. 2006
Nakladatel
STU Bratislava, TU košice, University St. Polen, European Association of Telematics Applications, Slovenská e-akadémia,n. o.
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00018194
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-227-2542-0
Klíčová slova anglicky
teacher;distance;learning;alternative;education
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 11. 2007 16:00, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Changing the role of teacher is characteristic and important part of adaptation of the school for educational activity, realised by other educational form, alternative present (face to face) form of teaching. For many pedagogues, including university teachers, this change represents the real problem and requires to changing of attitude towards the pedagogy process and to pass through special training.
Česky
Změna role učitele je charakteristická a důležitá pro přizpůsobení výukových aktivit na jiné forem výuky, alternativní formy výuky tváří v tvář. Pro mnoho pedagogů, včetně univerzitních učitelů, tato změna představuje reálný problém a vyžaduje změnu postoje k pedagogickému procesu prostřednictvím specielních školení.