GRENAROVÁ, Renée. Styly učení a jejich využití v jazykovém vyučování na 2. stupni ZŠ. In Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2006, s. 93-99. ISBN 80-210-4164-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Styly učení a jejich využití v jazykovém vyučování na 2. stupni ZŠ
Název anglicky The styles of learning at primary school.
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 93-99, 7 s. 2006.
Nakladatel Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016264
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky The styles of learning. Primary school. Aplication. Interaktive methods. Language education. Modern approaches. Foreign language education.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 26. 1. 2007 20:05.
Anotace
Několik poznámek ke stylům učení na základní škole. Aplikace interaktivních metod do jazykového vzdělávání. Moderní postupy v cizojazyčném vzdělávání.
Anotace anglicky
Some notes to the styles of learning at primary school. Aplication of interaktive methods into language education. Modern approaches in foreign language education.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 20. 7. 2024 22:28