D 2006

Měření tržní orientace a její vliv na výkonnost firem

TOMÁŠKOVÁ, Eva a Dagmar PALATOVÁ

Základní údaje

Originální název

Měření tržní orientace a její vliv na výkonnost firem

Název anglicky

Measuring of market orientation and its influence on business performance

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, Eva a Dagmar PALATOVÁ

Vydání

Praha, Nová teorie ekonomiky a managementu organizací, od s. 1553-1567, 10 s. 2006

Nakladatel

Vysoká škola ekonomická v Praze

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

80-245-109-X

Klíčová slova anglicky

market orientation; business performance; measuring of market orientation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2007 15:20, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento příspěvek se zabývá tržní orientací, jejím měřením a možným vlivem na výkonnost firem. Nejprve je podán přehled dostupných metod měřících tržní orientaci včetně kritického zhodnocení. Dále jsou determinovány přínosy, které přináší vyšší stupeň tržní orientace.

Anglicky

This paper deals with market orientation, its measuring and its possible influence on business performance. First there is the overview of reasonable methods which is measuring of market orientation including critical appreciation. Next there are determinate benefits that are brought by higher level of market orientation.