2006
Měření tržní orientace a její vliv na výkonnost firem
TOMÁŠKOVÁ, Eva a Dagmar PALATOVÁZákladní údaje
Originální název
Měření tržní orientace a její vliv na výkonnost firem
Název anglicky
Measuring of market orientation and its influence on business performance
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, Eva a Dagmar PALATOVÁ
Vydání
Praha, Nová teorie ekonomiky a managementu organizací, od s. 1553-1567, 10 s. 2006
Nakladatel
Vysoká škola ekonomická v Praze
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
80-245-109-X
Klíčová slova anglicky
market orientation; business performance; measuring of market orientation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2007 15:20, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
Tento příspěvek se zabývá tržní orientací, jejím měřením a možným vlivem na výkonnost firem. Nejprve je podán přehled dostupných metod měřících tržní orientaci včetně kritického zhodnocení. Dále jsou determinovány přínosy, které přináší vyšší stupeň tržní orientace.
Anglicky
This paper deals with market orientation, its measuring and its possible influence on business performance. First there is the overview of reasonable methods which is measuring of market orientation including critical appreciation. Next there are determinate benefits that are brought by higher level of market orientation.