TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ. Trendy v marketingu doprovodných služeb. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2006, 12 s. ISBN 80-245-1091-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Trendy v marketingu doprovodných služeb
Název česky Trendy v marketingu doprovodných služeb
Název anglicky Trends in Marketing of Customer Services
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ.
Vydání Praha, 12 s. 2006.
Nakladatel Vysoká škola ekonomická v Praze
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 80-245-1091-X
Klíčová slova anglicky marketing; trends; customer services
Štítky customer services, marketing, trends
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 10. 1. 2007 15:34.
Anotace
Článek pojednává o doprovodných službách, které se dnes stávají velmi důležité při rozhodování zákazníků o koupi produktu. Článek stručně popisuje doprovodné služby, uvádí jejich nejčastější příklady a informuje o jejich významu jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Také jsou zde uvedeny současné trendy v poskytování služeb a možná očekávání jejich dalšího vývoje.
Anotace anglicky
The paper is focused on customer services which play very importatn role by making sale decisions by customers. It describes customer services, their most often examples and their importance for customers briefly. Their importance is seen not only for customers, but also for companis. There are also information about present trends in providing services and possible expectations of their developmnet in the paper.
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 09:10