2006
Trendy v marketingu doprovodných služeb
TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁZákladní údaje
Originální název
Trendy v marketingu doprovodných služeb
Název česky
Trendy v marketingu doprovodných služeb
Název anglicky
Trends in Marketing of Customer Services
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ
Vydání
Praha, 12 s. 2006
Nakladatel
Vysoká škola ekonomická v Praze
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
80-245-1091-X
Klíčová slova anglicky
marketing; trends; customer services
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2007 15:34, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
Článek pojednává o doprovodných službách, které se dnes stávají velmi důležité při rozhodování zákazníků o koupi produktu. Článek stručně popisuje doprovodné služby, uvádí jejich nejčastější příklady a informuje o jejich významu jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Také jsou zde uvedeny současné trendy v poskytování služeb a možná očekávání jejich dalšího vývoje.
Anglicky
The paper is focused on customer services which play very importatn role by making sale decisions by customers. It describes customer services, their most often examples and their importance for customers briefly. Their importance is seen not only for customers, but also for companis. There are also information about present trends in providing services and possible expectations of their developmnet in the paper.