D 2006

Trendy v marketingu doprovodných služeb

TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ

Základní údaje

Originální název

Trendy v marketingu doprovodných služeb

Název česky

Trendy v marketingu doprovodných služeb

Název anglicky

Trends in Marketing of Customer Services

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ

Vydání

Praha, 12 s. 2006

Nakladatel

Vysoká škola ekonomická v Praze

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

80-245-1091-X

Klíčová slova anglicky

marketing; trends; customer services

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2007 15:34, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek pojednává o doprovodných službách, které se dnes stávají velmi důležité při rozhodování zákazníků o koupi produktu. Článek stručně popisuje doprovodné služby, uvádí jejich nejčastější příklady a informuje o jejich významu jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Také jsou zde uvedeny současné trendy v poskytování služeb a možná očekávání jejich dalšího vývoje.

Anglicky

The paper is focused on customer services which play very importatn role by making sale decisions by customers. It describes customer services, their most often examples and their importance for customers briefly. Their importance is seen not only for customers, but also for companis. There are also information about present trends in providing services and possible expectations of their developmnet in the paper.