Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{708465, author = {Korcová, Kateřina}, address = {Brno}, booktitle = {Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U11.}, keywords = {Constructivismus; Step by Step; Health Promoting School}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-4143-9}, pages = {159-168}, publisher = {MU}, title = {Konstruktivismus v inovativních vzdělávacích programech v české škole}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 708465 AU - Korcová, Kateřina PY - 2006 TI - Konstruktivismus v inovativních vzdělávacích programech v české škole PB - MU CY - Brno SN - 8021041439 KW - Constructivismus KW - Step by Step KW - Health Promoting School N2 - Příspěvek je věnován konstruktivismu v inovativních vzdělávacích programech v České republice. Jako ucelené vzdělávací programy, které se hlásí ke konstruktivismu byly vybrány program Začít spolu a Program podpory zdraví ve škole. Cílem příspěvku je zjistit pomocí výzkumného nástroje sestaveného Elizabeth Murphy (1997), zda tyto vzdělávací programy nesou znaky konstruktivismu a zda se tedy oprávněně označují jako konstruktivistické. Bylo zjištěno, že v programu Začít spolu je až na výjimku jednoho ukazatele možné vysledovat všechny znaky požadované výzkumným nástrojem. V Programu podpory zdraví ve škole se důkazy o některých znacích hledaly obtížně, ale můžeme říci, že oba jmenované programy obsahují většinu ukazatelů a zcela právem se prezentují jako konstruktivistické. ER -
KORCOVÁ, Kateřina. Konstruktivismus v inovativních vzdělávacích programech v české škole. In \textit{Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U11.}. Brno: MU, 2006, s.~159-168. ISBN~80-210-4143-9.
|