TOMÁŠKOVÁ, Eva and Lucie KAŇOVSKÁ. Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami (Marketing Strategy of Selected Czech Political Parties Before the Election in June). Marketing inspirations. Bratislava: Marketing inspirations, 2006, roč. 1, No 2, p. 20-25. ISSN 1336-796X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami
Name in Czech Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami
Name (in English) Marketing Strategy of Selected Czech Political Parties Before the Election in June
Authors TOMÁŠKOVÁ, Eva and Lucie KAŇOVSKÁ.
Edition Marketing inspirations, Bratislava, Marketing inspirations, 2006, 1336-796X.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Law
Keywords in English marketing strategy; political party; promotion
Tags marketing strategy, Political Party, Promotion
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Changed: 10/1/2007 16:03.
PrintDisplayed: 29/5/2024 15:33