TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ. Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami. Marketing inspirations. Bratislava: Marketing inspirations, 2006, roč. 1, č. 2, s. 20-25. ISSN 1336-796X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami
Název česky Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami
Název anglicky Marketing Strategy of Selected Czech Political Parties Before the Election in June
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ.
Vydání Marketing inspirations, Bratislava, Marketing inspirations, 2006, 1336-796X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky marketing strategy; political party; promotion
Štítky marketing strategy, Political Party, Promotion
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 10. 1. 2007 16:03.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 00:51